Asiakkaat ja kumppanit erittäin tyytyväisiä yhteistyöhön MVH:n kanssa
Asiakkaat ja kumppanit erittäin tyytyväisiä yhteistyöhön MVH:n kanssa
MVH teetti kolmannen perättäisen asiakastyytyväisyyskyselyn huhtikuussa 2023. Kysely lähetettiin asiakasorganisaatioiden lisäksi tänä vuonna ensimmäistä kertaa myös MVH:n kumppanuusverkostolle. Asiakasorganisaatioiden joukossa on hyvinvointialueiden lisäksi yksityisiä sosiaali- ja terveysalan toimijoita. Kumppanuusverkostoon kuuluu rakennusliikkeiden ja rakentamisen asiantuntijaorganisaatioiden lisäksi rahoituslaitoksia.
Kyselyn mukaan yhteistyötahot ovat erittäin tyytyväisiä MVH:n toimintaan. Eräs tärkeimmistä arvioitavista osioista oli suositteluindeksi Net Promoter Score eli NPS, joka on kansainvälisesti käytetyin asiakasuskollisuuden mittari. Se mittaa asiakkaan tyytyväisyyttä tutkittavaa yritystä kohtaan sekä halukkuutta suositella tätä edelleen. Kun kaikkia 50 ylittäviä NPS-lukemia pidetään erittäin positiivisina, voidaan MVH:n tulosta 80 pitää loistavana. Lisäksi MVH sai avoimissa kysymyksissä positiivista palautetta mm. aktiivisesta toiminnasta yhteistyötahojen suuntaan, ammattimaisuudesta, avoimuudesta ja toimialatuntemuksesta.
Me MVH:lla olemme erittäin otettuja tästä luottamuksen osoituksesta ja pidämme tätä signaalina hyvästä ja pitkäjänteisestä yhteistyöstä asiakkaidemme kanssa. Kiitämme asiakkaitamme ja koko yhteistyöverkostoa luottamuksesta ja hyvästä kumppanuudesta!
25.5.2023